Recent Posts

poniedziałek, 21 lipca 2014

Zrzuty obrazków na Wielkopolskę i Pomorze Zachodnie


Ten wpis nie zawiera żadnej ciekawej historii. Jest wyłącznie informacyjny, dla osób, które interesują się trasami moich obrazków i pragną któryś wydobyć. 


Niepruszewo

Skrzynka z cyklu "Pałace i dwory Wielkopolski"

link: Niepruszewo

Himmel

Bunkry wału Pomorskiego. Ciekawostka: napis nad bunkrem: HIMMEL ARSCH UND WOLKEN

link: Himmel

Kopanke

Kesz z cyklu "Cmentarze ewangelickie Powiatu Nowotomyskiego". Wrzuciłam tam mój najlepszy obrazek, "portret fajumski". Ręka drżała, ale musiałam to zrobić, bo miałam już tylko ten jeden, w rozmiarze odpowiadającym wielkości skrzynki. Poza tym, muszę pamiętać o tym, że mam być konsekwentna w działaniach: nie maluję klocusiów po to, żeby kisić. Zresztą, miejsce godne mojego dzieła sztuki... Zdjęcie poddane minimalnemu retuszowi, żeby nie zdradzać hasła do kolejnej skrzynki z cyklu

link: Kopanke

Magiczna Górka

Chodzi o górkę nieopodal Wałcza, gdzie występuje anomalia grawitacyjna: przedmioty (np auta pozostawione na luzie) kulają się pod górę. Drugie, znane mi podobne miejsce znajduje się koło Karpacza.

link: Magiczna Górka

Bytyń Wielki

Skrzynka nad jeziorem, przy stanicy harcerskiej. Zaatakowaliśmy ją łódką z południowego brzegu jeziora (no dobra, był jeden przystanek po drodze). Bardzo pomysłowe maskowanie pojemnika. Nawet sprytni harcerze mogą go odkryć jedynie przypadkowo...

link: Bytyń Wielki

Bukowiec III

Kolejny kesz z cyklu "Cmentarze ewangelickie Powiatu Nowotomyskiego". Ten był akurat katolicki. Zwiedzenie pozostałych nekropolii w Bukowcu uniemożliwił mi infernalny skwar.

Link: Bukowiec III

Motocykl Lech

Tam nie zostawiłam obrazka (bo kesz za mały), ale polecam wszystkim zwiedzanie tego obiektu, bo skrzynka jest naprawdę szczwana i bezczelna. Na motocyklu można sobie usiąść i zrobić zdjęcie (jak na wilku z poznańskiego Starego Zoo), dojazd z Poznania do Opalenicy obecnie bardzo ułatwiony, a do tego parkowanie dostępne pod samym keszem.

Wożę się...
link: Motocykl Lech



A na koniec dwie keszynki z centrum Poznania, które, o ile mi wiadomo na dzień dzisiejszy, jeszcze nie zostały spenetrowane.

Polowanie w miejskiej dżungli

Polowanie w miejskiej dżungli

P⁵

P⁵
 Pozdrawiam i zapraszam do polowania w dżungli miejskiej i wiejskiej

2 komentarze:

Unknown pisze...

Zapraszamy na pomorze środkowe - Koszalin i okolice :) chętnie się znowu Twoim szlakiem bujniemy :)

blog malarki pisze...

Koszalin będzie w pierwszej połowie sierpnia :)

Prześlij komentarz