Recent Posts

wtorek, 21 października 2014

Tajemnicze zniknięcie Przemka (oraz inne przypadki-przepadki)



Powyższy portrecik obiecującego młodzieńca niestety przepadł na amen. Zagłada spotkała całą skrzynkę. A jak doszło do tego straszliwego zdarzenia?

To, że klocusie znikają czasem w niewyjaśnionych okolicznościach, to już dla mnie normalne. Niektóre skrzynki okazały się czarnymi dziurami, zasysającymi wszystko, co do nich się wrzuci. Niestety nie wszyscy geokeszerzy czują się w obowiązku odnotowywać na stronie skrzynki co "in", a co "out". To zwyczaj grzeczny, ale niekonieczny dla zaliczenia kesza, toteż część osób nie bawi się w takie drobiazgi. Po moim dziewiczym "zrzucie" klocusiów, zorientowałam się, że mogę czekać na wiadomość o wzięciu obrazka do usranej śmierci. Zaczęłam więc dodawać do prac karteczki z uprzejmą prośbą o cynk, jeśli ktoś się skusi. Niestety i to bywa ignorowane.

W przypadku Przemka sytuacja była inna. Otóż latem w Poznaniu pojawiła się nowa skrzynka Samolodzik, która przeżyła zaledwie 2 miesiące, po czym zniknęła jak sen złoty, a wraz z nią obrazek.

foto ze strony opencaching.pl

Samolodzik z założenia był krótkotrwałym keszem, bo umieszczono go w przeżartym rdzą wraku Bedforda, któremu w każdej chwili groziło zezłomowanie. Chwila, gdy grata w końcu usunięto, nadeszła, a z logów mogę wnioskować, że klocuś nadal był w skrzynce.

Wcześniej miałam podobny przypadek, gdy kesz Osowa Góra usunięto w trakcie remontu stacji drezyn. Zasmucona, spisałam już klocusia z Kubą na straty, tymczasem okazało się, że robotnicy nie wyrzucili skrzynki do śmieci, ale przekazali ją geokeszerowi, który zgłosił się do nich, bo chciał założyć nową skrzynkę w okolicy. Obrazek odnalazł się wśród fantów. Jaki był jego dalszy los - nie wiem. Ale mam nadzieję, że ktoś go w końcu wyciągnął.
 
Klocuś Kuba podczas wrzutu

Cudownie ocalona zawartość (foto z poznańskiego forum)
Może jest szansa dla Przemka? Ponoć Bedford ma ruszyć w trasę, jako obwoźna lodziarnia. Może ktoś z ekipy remontowej zlitował się nad moim dziełem? Czekam na wieści.

0 komentarze:

Prześlij komentarz